Z důvodů stavebních úprav rozšíření skladů 2.4. - 5.4 2024 bude naše firma uzavřena.
AKCE!

Sací filtr III- NÁHRADA

287/1-J
38 hodnocení

Kompresor_Orlik_logo_male

Nutná náhrada - již se nevyrábí

 

 


  • od 1 440 Kč včetně DPH
od 1 190 Kč
Kategorie: Vzduchové filtry

Zvolte variantu

  • 1-JSK / jednoválec
    • Kód: 287/1-J |
    • Skladem
    1 440 Kč včetně DPH
    1 190 Kč
       
  • 2-JSK / dvouválec
    • Kód: 287/2-J |
    • Skladem
    1 543 Kč včetně DPH
    1 275 Kč
       
  • 3-JSK / tříválec
    • Kód: 287/3-J |
    • Skladem
    1 900 Kč včetně DPH
    1 570 Kč
       
 

Vzduchový filtr vatový - nevyhovující - náhrada

Tento původní vzduchový filt v železném pouzdře se již nevyrábí a je tak nutná jeho náhrada! Tento objednaný se již 40 let nevyrábí a to z důvodu jeho špatné kokncepce řešení, kdy jednoduchá vatová vložka špatně doléhala do krajů a netěsnila, tím kompresor přisával nefiltrovaný vzduch plný nečistot a kompresoru se pak zanášeli špínou lamely koncentrického ventilu, který pro každý válec stojí skoro 3 000 czk a opravy tak byly velmi drahé, proto se při repasích vždy nahrauje centrálním sáním s masivním centrálním filtrem.

Ve vývoji stroje byl výrobcem nahrazen originálním centrálním sáním  zakončené černým plastovým usměrňovačem, do kterého se vkládal originální růžový filtr. Bohužel tento plastový držák filtru se často fyzicky poničil (neprakticky vyčíníval přes půdorys kompresoru) a nový se již také nevyrábí a je nahrazen  masivním filtrem nasazeným na původní centrální sání. byl špatně koncepčně vyřešet a vatová vložka špatně těsnila, tím kompresor přisával nefiltrovaný vzduch a kompresoru se pak zanášeli špínou lamely koncentrického ventilu, který pro každý válec stojí skoro 3 000 czk, tedy se při repasích vždy nahrauje centrálním sáním:

  • pro společné sání pomocí sacího potrubí
  • filtr vyvedem mimo horké hlavy válců  = nenasává zpět horký vzduch
  • vnitřní filtrační vložka a robustní ocelové tělo pro ochranu filtru
  • obsahuje: sací potrubí + kompletní filtr

 

TIP I.: Doporučujeme zakoupit sadu těsnění obsahující nové těsnění mezi vnitřní trubku sání/karosérií a sací potrubí.

 

TIP I.: Při instalaci této nové náhrady je nutné prodloužit původní krátkou šroubovici z vnitřní trubky sání vycházející z hlavy výlcle, aby šla připevnit matice na vrch sací trubky. Možné vyšroubovat celou původní vnitřní trubku sání a namontovat novou s již připravou šroubovicí správné délky i šířky (koupíte zde).

 

 

 

mceclip0-1

 

kompresor-orlik-2-jsk-75-po-generalni-oprave-2